Kuka minä olen?

Tuli tässä mieleen, että täällä minä vain kirjoittelen täysin anonyyminä kertomatta teille, kuka olen. Tilanne korjataan nyt. Tervetuloa lukemaan kuka täällä näiden jorinoiden takana oikein niitä teille napsuttelee. Nyt seuraa täysin randomfaktoja minusta, ehkä ne auttaa meitä vähän tutustumaan. :)

Minä olen Laura, 25-vuotias äiti-ihminen joka tykkää valokuvaamisesta ja kirjoittamisesta. Niin, ja vauvasta.


Oon syntynyt Kuopiossa vuonna 1992.

Olen meidän perheen ainut lapsi.

Asun nyt kolmannella paikkakunnalla ja olen muuttanut 5 kertaa elämäni aikana.

Meidän perheeseen kuuluu itseni lisäksi samanikäinen isi-ihminen ja puolivuotias Miro-vauva.

Oon koulutukseltani myynnin ja markkinoinnin merkonomi, mutta työkseni olen tehnyt monenlaista konditoriatyöstä puhelinmyynnin ja kaupan kassan kautta lehtijuttujen kirjoittamiseen.

Oon varsin yritteliäs ihminen ja järjestänyt monenmoista aktiviteettia elämään, ravintolapäiviin osallistuminen on ollut ihan huippua.

Rakastan leipomista ja tuttavapiiri monesti kääntyykin puoleeni juhlien tullen.

Oon tosi impulsiivinen ja aloitan paljon asioita (kuten villasukkia) saamatta niitä koskaan loppuun.

Oon kuitenkin myös todella rehellinen ja tunnollinen esimerkiksi työssäni. Välillä jopa liian tunnollinen ja stressaamiseen taipuvainen.

Pureskelen kynsiä kun stressaannun.

Olen luonnonläheinen ihminen, rentoudun luonnossa läheisten kanssa.

Suosin myös vaatteissa kestäviä ja hyvin hoidettavia luonnonmateriaaleja.

Rakastan keltaista, oliivinvihreää ja poltettua oranssia.

En ole koskaan tupakoinut tai käyttänyt paljon alkoholia. Olen muutenkin aika peruskiltti.

Koen olevani sosiaalisesti taitava ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa.

En ole värjännyt hiuksiani kemiallisesti sitten vuoden 2014. Värjään nykyisin hennalla.

Suosin luontaistuotteita.

Rakastan eläimiä mutta ollaan allergisia kaikille karvaisille otuksille.

Tykkään kotiäitiydestä.

En ole jojolaihduttaja vaan jojoKonMarittaja.

Rakastan kirpputoreja.

Oon varsin äänekäs ihminen, toisinaan häpeän sitä.

En kiroile.

Oon tosi herkkävatsainen.

Rakastan valokuvaamista.

Olen revontulihullu! Oon valvonut niiden vuoksi monta yötä pakkasessa.

Mun pahe on karkit.

Oon lastenvaatehullu ja ostan niitä liikaa.

Minulla on vihreät silmät.

Oon hurahtanut kantoliinoihin.

En kestä kun lapset on pieniä vain hetkisen.

En ole hirveä jäätelön fani.

Tykkään pyykinpesusta.

Asutaan vanhassa kivikerrostalossa joka on ulospäin tosi ruma.

Tykkään matkustaa junalla.

Olen esteetikko.

Rakastin mun raskausmahaa!

Oon kärsinyt niin masennuksesta,ahdistuneisuudesta kuin paniikkihäiriöstäkin. Tällä hetkellä koen, että menee ihan hyvin.

Tällainen olen minä, hauska tutustua! Olis kiva kuulla, jos siellä on joku joka voi samaistua johonkin näistä piirteistä.

-Laura








Kommentit

Suositut tekstit